Dag 3 av 39

Oj oj oj, vad har jag gett mig in på... 
Och då menar jag att blogga varje dag, vad ska jag skriva?? Vad trögt det känns...
Jag har ju bloggat sen 2000 och då alltid om nåt av de intressen som jag för tillfället nördat in på. Det kunde vara hundträning i minsta detalj, virkning eller nån samhällsfråga. Hur som helst så har jag alltid bloggat för att jag har haft lust, för att jag har haft ett behov av att skriva. 
Ikväll är jag bara trött.
 
På jobbet idag har tiden bara susat iväg och helt plötsligt var det dags att stänga butiken...  Bra betyg över hur man trivs på sitt jobb, och jag har fördelen att älska mitt jobb.
Vi har fått in så sjukt fina undulater så nu kliar det som bara den i mina vill ha fingrar. Jag vill ha som bara den, men jag SKA inte. 
 
Nu sitter jag i soffan och är prinsessan på ärten. 
Jag sjöng just "peta in en pinne i brasan" för Magnus. Han har passat upp mig hela kvällen. Nu precis kom han med en stor balja te rött te med citron & yoghurtsmak, supergott. Jag börjar känna mig som en krävande padda, så jag kanske inte passar så bra som prinsessa ändå när allt kommer kring...

Min fotleder har totalt sagt upp sig idag. Jag har haft ont hela dagen, och nu ikväll har de överträffat sig själv. Vissa dagar känns det som att jag är nästan bra, men så kommer det kvällar som ikväll då jag knappt kan gå. Grymt irriterande. 
Av just den anledningen kommer mitt motionsmål förmodligen inte att infrias, men jag hade garderat mig mot sjukdom och fotlederna går under kategorin sjkdom och inte lathet. Alltid nåt.

Matmässigt har det varit en bra dag och jag tror mitt trix med eftermiddagsmellanmål fungerar bra de dagar jag jobbar sent. Jag är inte lika utsvulten när jag kommer hem och kan således behärska mig bättre till middagen.

Fr sportknäcke m bregott lite mindre, ost, paprika, gurka, kaffe med mjölk
Lu ½ färdig fiskgratäng, sportknäcke, bregott mellan
Mm Yoghurt, ½ äpple, musli
Mi kassler och ostsallad, Lätt CF chili/paprika
Tot 1182 kcal
 
 
 Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!