Dag 4 av 39

Jo det blev inget inlägg inatt när jag kom hem så det blir nu istället...

I går var det ljuvligt väder ute och jag roade mig mestadels med att röja i källaren och städa tvättstugan. Magnus snickarade på vår bro, det verkar nästan som att den ska bli klar i år. Fast jag ska inte ropa hej innan vi är över bäcken och jag tar igen det där med klar, men räcket kan nog komma på plats.

Vi åt sen frukost igår, njuter var gång jag får fika ute i solen. Dessa dagar är ganska räknade nu då vi går mot vintertider..
 
Jag är i en period i mitt liv då jag är så tacksam för min hälsa och förundras över hur vackert det är överallt, hur glad jag är över att jag har en så fin livskamrat. 
Apropå livskamrat så var vi ut på puben igår och jisses vad jag är glad att jag slipper vara singel och ragga på det magnifika utbudet där.. Fast OM jag någon gång blir singel så hoppas jag att jag raggar någon annansstans än på krogen. 

Det blev ingen lunch igår då vi åt sen frukost, istället blev det en Kaffe Karlsson till förrätt med mina fina DALLAS ljuslyktor. De fick jag av AnnaLena för många år sen och nu är de åter aktuella. Då var de kul för att mina undulater är namnade efter Dallaskaraktärer. 
Jag glömde att fota vår middag Magnus lagade som var utsökt. Grillad makrill som legat i jättegod marinad, och potatissallad med jättgod vinegrett..


Det är grymt vackert här hos oss som bor i Norrbotten...
 
Dagen kcalintag slutade på en övertrassering med 5kcal. Känns helt ok. 
 
Well well!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


CBW

Alltid när jag går ut(ca 2 ggr/år!) så träffar jag sällan/aldrig nån jag känner!! Så hädan efter måste du meddela mig innan!! :) Tänk om vi kunde tajma in varann, det hade varit kul!!

Svar: Det är samma här, vi är väldigt sällan ut förutom sommartid då vi gillar att gå ut och käka och mysa i solen. Det skulle ju kunna vara på tiden att vi tajmar varandra!
Sandra Nilsson

2012-09-22 | 17:39:57




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!