Dag 5 av 39

Här ligger jag i soffan och har haft en riktig latardag. Jag har slötittat på Tv och sovit om vartannat hela dagen. Känner mig inte frisk ännu, men att jag har kunnat sova mest hela dagen betyder nog att kroppen och knoppen behöver vila. 
En gammal barndomsvän vi träffade ute i fredags kom förbi och drack en kopp kaffe, det är anledningen till att jag till slut kom mig upp ur soffan en stund och nu har jag återvänt!
 
Igår var vi på middag hos goda vänner, jättetrevligt och superdelikat mat, trevligt värdskap och helt enkelt toppen!
Jag åt för mycket men det hade absolut kunnat vara värre, jag hade lätt kunnat dubbla mängden av allt jag åt i mitt tidigare liv. Det är inte så att jag ursäktar mig utan jag har bestämt mig för att se de framsteg jag gör istället för att fokusera på misslyckanden. Fast jag känner det inte som ett misslyckande igår utan som en toppenkväll.

Supersmarrig förrätt!
Värden trancherar rensteken
 
 
Övertrassade med 1528 kcal så jag är nöjd!
 
Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!