Dag 6 av 39

Men hur enkelt låter det då inte att sköta sig med kost och motion i trettioniodagar?!?
Det är inte lätt alls för mig, fast jag vet att det finns de som gör det dag in och ut år efter år...
Igår så blev det flopp!!

Det som floppade var att jag valde att äta glass och chokladsås a' 322 kcal, och det hade ju inte varit något om det inte var för att mina kcal var slut!

Vi åt pizza till middag och jag åt en halv, men det är ändå svindyrt (räknat i kcal) om man som jag räknar vad man äter och då räckte det inte till glass. Det struntade jag i och åt ändå. 
Det är precis så det händer när jag ljuger för mig själv och äter sånt som jag inte bör äta.

Ny dag nya tag!!
Rött, rött, rött.........
 
Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!