Dag 7 av 39

..Och här sitter jag och nöter på min soffa, man kan lugnt säga att jag fått valuta för pengarna den kostat mig. Tyvärr så börjar den vara utnött och jag har sen i vintras tittat på ny soffa. Det som är jobbigt med mig är att jag nästan alltid har en bild i huvudet av hur saker och ting ska se ut, men det är inte alltid att det finns att köpa. Dessutom är jag av naturen snål.
 
Det är redan svinkallt ute +1,8 så i natt är det nog många av mina växter som säger tack och godnatt... Efter jobbet var jag till Monica och fick massage, ljuvligt skönt. Det kändes i kroppen att det var allt för länge sedan den fick den lyxen. 
 
Matmässigt har det varit kalorimässigt en bra dag, fast med handen på hjärtat har det varit frukost hela dagen. Sen har jag dessutom druckit uruselt också...
Fr: hårdbröd,bregott, ost, kaffe
Lu hårdbröd, bregott, potatis, sill, ägg, te 
Mm yoghurt, allbran
Mi hårdbröd, bregott, ost, yoghurt, allbran, kaffe och te
Näringsmässigt inge vidare, men jag har ätit det jag tycker bäst om idag tot 1318kcal
 
Jag kollade in lite gamla bilder och nu ska du få se 2011 vs 2012, 2012  la jag in för nån dag sen, men det är kul att jämföra..


Nu när jag avlagt dagens rapport ska jag återuppta min virkning, bjuder på en sneak peak av pågående projekt..
 
Well well!
S
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!