Dag 7 av 39

Jo jag sa ju till mig själv att jag skulle skriva en rad om varje dag dessa dagar och jo det gör jag ju nu. Det jag börjar märka är vilket gnäll det är på mig, gnäll, gnäll och åter igen gnäll.. 
Jag fortsätter även idag. 
Jag mår visset och är inte frisk, och jag hatar att känna mig trött och håglös. Men så är läget nu, inte på topp alls. Allt känns jobbigt och jag frustar och pustar vad jag än ska göra. 
 
När jag kom hem från jobbet så tvingade jag mig att gå en promenad för att få lite frisk luft. Det skadar knappast och jag promenerade 45 min i vackert väder. 
Jag undrar när bonden ska slå, fast jag är glad så länge jag får njuta av utsikten. Det här kortet har jag tagit 50 m från min tomt.


Soligt och vackert med krisp i luften, bästa vädret!
 
Eyvind Jonssons stuga, numerar röd. När jag växte upp var stugan grå. Eyvind är en av Bodens kända författare.
 

Filip och Fredrik hängde med på prommis
 
Nu ska jag nöta ytterligare på min soffa och virka litegrann..
Appen drar bort när man motionerat, det gillar jag inte. Jag vill hellre se motionen separat, så idag har jag ätit 1117 kcal.
Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!