Dag 8 av 39!?!

Nu har jag tappat räkningen på vilken dag det egentligen är... Men jag vet att jag snart ska till Budapest!

Jo nu erkänner jag att enda anledingen till att jag alls skriver här idag är för att jag lovat mig själv ett inlägg om dagen...
Imorse hade vi ett möte innan öppning på jobbet, sen har jag haft massor av kunder hela dagen, kul men stressigt. Det innebar att jag var tvungen att jobba över för att ställa iordning inför morgondagen, vilket i sin tur ledde till att jag missade hundträningen som började 18.30 och då var jag inte ens i närheten av att fara hem från jobbet.
Väl hemma surrade vi en stund och jag slungade i mig middag och nu strax före halv tio ligger jag i sängen och ska strax invänta sömnen. Jo ibland lever jag ett mindre spännande liv.
 
 
Fr: yoghurt, allbran, sportknäcke, bregott, ost, gurka
Lu: yoghurt, allbran, sportknäcke, bregott, böcklingpastej, paprika
Mi: Chili Con Carne, sportknäcke, bregott, 
 
Imorgon är det kvällsöppet i alla butiker i Boden och vi har kalaserbjudanden, så jag hoppas på kundanstormning!

Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!