Dag 9 av 39

Nu är det trettionio dagar kvar tills vi åker till Budapest. Jag har kollat och det finns Desigualbutiker där, ooo det kan bli dyrt...
Jag älskar Desigual, men tyvärr så är det dyrt och dyrt och kvalitet är inte alltid synonymt. Kvalitet är inte synonymt med Desigual då jag har många klädesplagg som varit mycket billigare som håller mycket bättre. Fast vad hjälper det när habegäret slår till.
 
Idag var jag tidigt på jobbet, jag hade inget bättre för mig hemma i morse. Ibland har jag inte ro att ta mig för något utan väntar bara på att fara till jobbet. Så var det imorse, varför då skrota hemma när jag kan göra nytta på jobbet..
 
Natten tills idag har jag sovit närmare tio timmar, å inte var jag pigg för det. Jag mår mycket bättre i min förkylning och det är i sig värt att fira. 
Det firar jag imorgon då vi ska på after work och efter det se Hypnotisören på bio. Böckerna var bra, förhoppningsvis även filmen. Av böckerna tyckte jag Paganinikontraktet var den bästa, sjukt spännande!
 
Matmässigt har jag idag ätit 
Fr: 2 hårbröd, bregott, ost, gurka, kaffe
Lu: 2 hårdbröd, bregott, potatis, sill, ägg, te
Mi: 2 hårdbröd, bregott, ost, te
Mackornas mästare! Men jag har inte överträtt mina 1500kcal.. 
Dessvärre har jag vägt mig i morse och vågen står även denna vecka STILL.. Jag försöker glädjas åt att den inte pekar uppåt då helgen var si och så, men jag gillar när det nedåt.
Motionsmässigt har dessa nio dagar varit katastrof, men bara jag blir frisk och återställd kommer jag igen och förhoppningsvis så ger det också resulat. 

Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!