29 dagar kvar...

...Tills vi först åker till huvudstaden för vidare resa till Turkiet med de andra Arkarna.
Det betyder att 13 dagar är avklarade och imorgon får jag se hur mycket sand jag får ta ur min burk med de sex kilona som ska vara borta puts väck gone tills vi reser.
Det känns som att det lossnat en hel del mentalt och det är skönt när det inte hela tiden är en kamp.


Idag jag vilat från motion även fast det var nästa ögat att jag gav mig ut. Det som hejdade mig var den lilla detaljen att vattnet varit avslaget idag och när vi kom hem fungerade inte vattnet till toaletterna. Vi fick hjälpas åt att blåsa tryckluft och slå av och på inkommande vatten till huset. Naturligtvis gick en packning och öring sönder och Magnus fick tillverka en ny efter att det sprutar vatten överallt i badrummet. Även fast det nära var en pytteliten stund blev det en lååååång stunds städning av det. Roligare kvällar har upplevts.
Således hann jag inte med min nya passion the following ikväll. Den som spår han har flera avsnitt kvar :-)
Förresten ska jag på tjejfest snart och det har inte hänt på många år. Det själv bli kul fast det är lite synd om mig som inte har några.fina kläder alls. Bara en massa fina Rockabillyklänningar som inte riktigt känns bekvämt för vi ska vidare på disco sen. Det är nostalgikväll och verkligen disco på det ställe som vi hängde på som tonåringar. Kul.
Nattinatt natt
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!