Äntligen måndag!

...För då är det ett av mina favvoprogram på tv; -Biggest loser!
Åhh de är så duktiga och jag älskar att inspireras av programmet.
 
Annars är serien -Girls på min topplista, Magnus tycker den är kass medan jag ääälskar den. Tyvärr har jag sett alla avsnitt som finns och sista avsnittet var en riktig cliff hanger så nu är det bara vänta...

Jag mådde som vanligt igår när jag gick och la mig för natten och imorse när jag vaknade så är jag jättesjuk. Hur är det liksom möjligt?
Jag har superduperont i halsen och feber och tycker en hel del synd om mig själv. Jag har gulligaste arbetskamraterna och fick kort dag.  Det firas i sparkdräkten under täcket i soffan med tv, dator, zyx och en stor tekopp.

Inte som en nyponros precis..

I lördags var jag på party med endast kvinnor. Det är år och dar sen jag var på "tjejfest", det borde ske oftare för det var jättetrevligt.
Sen var vi på retroparty på krogen.
Det var inte lika trevligt. Jo en stund var det det, men jag ledsnade snabbt. Det var bra musik men jättehögt så det var omöjligt att samtala. Så vi tillbringade desto mer tid på dansgolvet och det är ju kul när det är musik som man gillar.
Klockan halv ett var jag tryggt hemma igen. Då hade jag hunnit med allt jag ville och lite till. En lärdom är att jag bör dricka mig lite berusad för att orka vistas i den typen av miljö. Jag har visst blivit gammal på riktigt.
Eftersom jag åkte hem så tidigt hann jag aldrig bli natthungrig och behövde inte kämpa med natta-mat-ssuget.
Skönt.


Jag har bokat tid både för naglar och frissan innan vi åker till Turkiet, kan vara skönt att känna sig lite fin. Just nu är mitt hår som en sliten piassavakvast med massa testar på utväxt som som behöver klippas ihop med resten av håret. Härligt ska det bli!


Så här ser jag ut nu, 4kg kvar till nästa delmål, hittills -13kg,31,9 kg kvar till supermål som är det vikt jag hade innan jag påbörjade resan uppåt, 21,9kg kvar till målvikt och jag kämpar på!

Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!