Det går bra nu...

...Både med mat och motion. Hejja Hejja!Å så bra jag mår i själen när jag lever hälsosammare.Igår såg jag de två avsnitt som kommit av Biggest Loser. De är grymma!Härligt att jag i hemmasoffan får ta del av deras kamp. Grymt inspirerande...
Ute töar det för fullt och allt fult och äckligt tittar fram. Det är helt enorma mängder hundskit som ligger längs gångstigarna. Av någon anledning övervägande rester efter stora hundar. Svinäckligt.Luktar illa gör det också om den dyblöta leriga marken som tinar fram. som tur är så är det övergående. Vi har en fantastiskt fin vår med ljuvligt väder och jag riktigt längtar efter mina promenader. Min bråkiga fot strular lite så jag försöker ta detta lugnt och inte gå mer än en timma per promenad så den inte ska pajja helt. Ätit mina första CLA-kapslar idag och har gjort en mindre trevlig upptäckt. Smaken av härsket läppstift gör sig påmind om man rapar. Så gör inte det om du äter CLA. Sen kan man ju undra varför jag ens vet hur det smakar.
Nu Nattinatt..
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!