Glad, gladare, gladast!

...Blev jag när jag ställde mig på vågen och den visade -1,3kg sedan förra torsdagen.
ÄNTLIGEN!!!!!!!!

Eftersom det inte är så mkt som händer i mitt liv annars så bjuder jag på lite bilder från morgonens promenad i ljuvligt väder. Morgonstund hafver guld i mund. 

Samma gamla vanliga pilträd, värmeverket i bakgrunden som förser oss med värme och varmvatten.


Gångvägen på väg mot Bränna Strand, här är det inte gammeldagsa vackra lyktstolpar som vid Bränna Strand.


Överluleå kyrka med tillhörande kyrkstugor, för två veckor sedan gick jag över isen här.


Bodån även kallad surån i sin prakt
Tänk så olika samma motiv kan te sig med lite olika filter...


Nå nu ska jag njuta av morgonens proteindrink, sååååå god. Som en efterrätt.
Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!