Glada besked...

....fick jag idag av ett gäng arbetsjobbarkarlar som stod på min gård i morse.
De ska installera en backventil i kommunens dagvattenbrunn och det innebär att vi inte får fler översvämningar i vår källare. Det känns superhärligt!

Imorse var första dagen för i år som det blåste ljumma vindar, så skönt med fint vårväder.




Det tinar i en farlig fartyg nu och fast det känns overkligt kommer vi strax ha barmark.

I helgen var vi i Storklinten i goda vänners husvagn. Det var jättetrevligt att umgås och bara vara. Tiden gick som vanligt när man har trevligt alldeles för fort.
Matmässigt gick allt bra förutom att jag inte klarade att stå emot caffe latte glassen som dukades fram på nattkröken. Jag höll mig inom tillåtna kcal och det var ju bra även om jag åt glassen.


Ikväll var det en fin solnedgång på min kvällspromenad och jag blir så glad i själen av att vara ute i friska luften.


Det går bra med maten och motionen, nu ska det nära gå bra med vågen också. Nu ligger jag och kollar mitt favoritprogram- Biggest loser. Jag vill också vara med där fast inte i tv.






Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!