Så var det tillbaka på

banan igen efter påskens förlustning...16 maj åker jag till Sthlm för shopping i samband med att vi åker till Turkiet. Jag har bestämt att jag ska nå mitt viktmål tills dess. Alltså ett delmål.Nu har jag fått tillbaka motivationen för att hurta utomhus och det känns härligt. Det är så härligt väder med massor av sol även om det biter i kinderna. Jag hade fint sällskap med mig i helgen. Oftast så går jag själv men det var trevligt med omväxling.
God mat äter jag också. Grillat kött, grillad ananas och kesoröra. En riktig höjdare.
Ibland finns inte motivationen för att motionera på morgonen och ett par grimager kan hjälpa..
Även nattliga promenader..Nå nu ser ni att jag lever.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!