....Sååå segt nu..

Det går så segt med vikten nu..
Den här veckan visade vågen exakt samma siffror som förra veckan.
Jag har skött kosten dvs under 1000kcal alla dagar utom en då jag legat på 1200kcal. Jag är jätteduktig med motionen också och har överträffat mig själv den här månaden. Då är det inte så kul när vågen inte samarbetar. Magnus tycker jag ska mäta mig, men jag hatar att mäta. Jag skulle behöva tatuera in fasta mätpunkter för det är ju skitsvårt att minnas vart jag mätt eftersom min kropp inte ser ut som ett timglas och det är inte så enkelt att mäta på samma ställe.
Däremot har jag börjat märka att kroppen förändras, att kläder blivit större och vissa kläder kan jag ha igen och det är ju kul.
Jag är väldigt nöjd med mitt motionerande hela april, jag har åstadkommit  30 aktiviteter på runkeeper och inte lagt till cykelturer. Sa jag att jag är väldigt nöjd :)

Mitt viktmål som jag vill uppnå till 16/5 börjar bli omöjligt att uppnå då det saknas 4,1kg. Det verkar bli 100% pulver från 2/5 om inget drastiskt händer. Det känns inte så kul men heller inte överdjävligt.

Nu sitter jag i min soffa och är övertrött med skitmassa träningsvärk i höfterna, fotlederna och fotvalven insmorda i voltaren och känner mig väldigt gnällig. Kanske skulle sova istället för att gnälla av mig på internet?!?
 
Ännu en positiv grej är att jag inte varit sötsugen eller sugen på att äta för ätandes skull på länge, och det är sååå skönt. Plötsligt händer det!
Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sanna

Vad härligt att det börjar märkas på kläderna i alla fall, och dessutom att sötsuget minskar! Kämpa på bara, du är jätteduktig! :)

Svar: Tackar för peppet! :)
Sandra Nilsson

2013-04-26 | 12:27:14
http://www.petsonline.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!