The following

Vi började se en serie ikväll. Jag tror den heter the following, det är iaf Kevin Bacon i huvudrollen. OMG spännande är förnammet, jag fick tvinga mig att slå av och inte se ytterligare ett avsnitt.

Morgonen började med en promenad i disigt men skönt väder.



När jag var hemma såg jag en trevlig syn.

Grävskopan var på väg in på min gård. Lerigt och skitigt lär det bli för de har grävt ett stoooort hål, men ack så värt det.


Ikväll när jag var på promenad mötte jag min granne Vanessa och hon slog följe. Trevligt med sällskap.

Dagens mat
Proteindrink till frukost och lunch,
grillat kött med cantadouost till middag.
Gott och mättande...

Imorgon blir det vila om jag inte står på crosstrainern för mina fötter vill verkligen vila.

Well well!
S


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!