Äntligen i säng..

väckarklockan meddelande glatt att det är fem timmar till ringning.
Imorgon börjar skördemarknaden och efter den kommer jag jobba mer normalt, typ 7.30-18.30. Det ska bli ljuvligt!
Allt är jättekul men det sliter på kroppen och knoppen att jobba 15-16 tim per dag.

Kobeorna blommar så fint nu, jag tog en bild när jag rastat hundarna strax vid sju imorse.
Det har varit en superfin aug så nu kan det gär a fortsätta i samma anda.
Min kindtand sprack itu ikväll och det gör jätteont för halva sitter löst så jag måste försöka få en akuttid imorgon. ..



Vi har förberett tältet ikväll och imorgon ska det fyllas. ...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sanna

Men fyyyy! Din stackare, jag hoppas för allt i världen att du får en tid omgående, det kan inte vara skönt. :(

Svar: Tack för omtanken ;)
Sandra Nilsson

2013-08-23 | 14:48:46
http://www.petsonline.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!