Det är inge synd om mig...

Idag...Jag vaknade strax före åtta och åt frukost till "Ring så spelar vi". Det är alltid en skön soft start på lördagar.Det var en smula friskt på hundarnas morgonpromenad -27 och strålande sol. Vackert som ett vykort, men både jag o pojkarna höll på frysa ihjäl.Efter melodikrysset gick jag i källaren och slipade på mitt pelarbord som ska pryda mitt vardagsrum. Den stora frågan är om jag ska lacka det eller måla det vitt. Jag kan verkligen inte bestämma mig.Det ska bli kul att förnya lite i vardagsrummet även om jag generellt gillar när allt är som det alltid varit. När jag ändå var i källaren stampade jag 45min på crosstrainern. Skönt att ha det gjort och belöningen blev ett varmt bad. Jag är kass på att bada badkar. Jag blir rastlös och lätt illamående.Nu ligger jag soffan i sparkdräkten med Filip & Fredrik som sällskap i dubbel bemärkelse. Både på tv och i soffan.
Ikväll ska vi till kompisar för att spela spel och inmundiga ost och kex. Det får bli min middag. Det smakar bäst när man är hungrig och då räcker kalorierna. Det gjorde de inte igår. Jag övertrasserade med 300. Det är dyrt med sushi men ack så gott!Det är min första övertrass i år och ska inte bli nån vana.
Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!