Sammanfattning av januari 2013

 

Då var februari månad här och det är dags att sammanfatta januari.
Andra januari ställde jag mig på vågen och skrek högt, redan innan hade jag bestämt att göra en rejäl förändring av min livsstil och vågens siffror fick mig ännu mer fast i beslut.

  • 27 pass på crosstrainer
  • Alkoholfri
  • Under 1500kcal alla dagar, oftast under 1200kcal
  • Skött min sömn
  • -9.5kg
Så jo jag känner mig nöjd med mig själv och min insats, nu är det bara att fortsätta med nya goda vanor och av erfarenhet vet jag att det är lättare sagt än gjort. 2013 ska bli mitt år! So far so good...
 

Sån här ser mina intag under månaden ut

..Och här är mina träningspass. Den sista veckan stämmer kcal bättre då min gamla pulsklocka var värdelös..
 
Well well!
S
 
 

 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Madde

Super bra jobbat!! =)

Svar: Tackar!Det är underbart med lite peppande kommentarer, ibland är det så lätt att bara se det som inte är bra istället för det man faktiskt åstadkommit :)
Sandra Nilsson

2013-02-03 | 18:23:50
http://gbpminviktresa.blogg.se
cee

Bra jobbat... ny månad och nya fina resultat go go go :) Kram Cee

Svar: Tackar så mycket, jag håller med go go go :)
Sandra Nilsson





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!