Tiden går...

..och jag hinner inte riktigt med..
Det var i fredags jag var in hit sist och det känns som att det var igår.
Men intet nytt har hänt sedan dess. Jag sover, jobbar, tränar och hänger i min soffa.
Mer spännande än så var det inte, inte under veckorna iallafall.
Solen har börjat visa sig vissa dagar och nu längtar jag till vårvinter med mera ljus och snöfria gångvägar. Ooo så härligt, men det är ett tag dit, men i den här tidsmaskinen är det väl snart höst igen..
 
Jag har handlat D3 vitamin och egentligen skulle det inköpet ha skett i september, men sent ska syndaren vakna.
Dosering:
Tag 1-2 kapslar om dagen.
Om din hud exponeras
för solljus minst 20 minuter per dag räcker 1 kapsel om dagen.
Får du mindre
än 20 min sol direkt på huden bör du ta 2 kapslar om dagen.
Så nu ska här ätas vitaminer, det gör jag redan men om man läser hos kostdokorn så innehåller mina vanliga vitaminer för lite D.
Det skulle vara intressant att ta ett prov och se hur vitaminerna och mineralerna i kroppen egentligen har det..

Well well!
Sallall
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!