Bananas?

Antingen har min våg gått bananas eller så har jag varit vätskeansamlad eller så är jag snart uttorkad..!?!
För har gått ner 8,7kg sedan 2/1-13. Jo jag tackar, men hur är det möjligt!!?!!
4,5kg lost. 2,5kg to go av rivstartsutmaningen. Eftersom siffrorna är otroliga så förväntar jag mig att de ska jämna ut sig allteftersom..

Igårkväll så gick jag en motionstur, men hallå jag har ingen kondis!
Oj så anfådd jag  var och ändå höll jag ett lägre tempo än vad jag "brukar". Det var inte frivilligt jag höll lägre tempo utan jag orkade helt enkelt inte hålla högre fart.
Det är otroligt härligt att dra ner luft i lungorna och känna att de verkligen fungerar. Skillnaden sen jag slutade röka är enorm, det går inte att jämföra.  Skrämmande är att jag som rökare förträngde eller inte visste bättre för jag tyckte då inte att det var något fel på min lungkapacitet!

Mitt ryggskott eller vad det är gör ont som tusan även idag och jag har vaknat varje gång jag vänder mig i sängen.
Jag har läst på här på det fantastiska internet och hoppas att det jag läser är sant, för allt på internet är visst inte sant!?!
Summan är att smörja liniment, massagedyna, pronaxen, paraflex och promenader. Allt detta finns i mitt husapotek så jag ger internetdoktorn en chans, sämre kan det knappast bli.

Morgonens smoothie:
banan
jordgubbar
vaniljyoghurt
mjölk
kaffepulver
psylliumfrö
Den smakade bra, idag är sista dagen för den här gången med bara flytande. Det går so far bara bra och jag är inte sugen på något alls i nuläget =)

Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!