Sommaren kom till slut...

...och jag har tagit årets fö
rsta dopp idag. Vi cyklade till badplatsen här i byn. Attans så mkt folk det var på det som annars inte så välbesökta badet. Efter en stund förstod jag att det var turister på besök. O-ringen pågår och det är visst typ 10 000 besökare i vår lilla kommun. Eftersom jag har semester den här veckan har jag inte märkt av effekten av dem då jag njutit non-stop i mitt hem.
Vi har grejat på som tusan med att färdigställa påbörjade projekt hemmavid.
Egentligen hade jag velat gå på konsert ikväll då två favoriter Stefan Sundström och Bo Kaspers Orkester båda spelat ikväll, men istället prioterade vi att jobba hemma med en badpaus så kanske vi får tid att åka till stugan imorgon em.
Fast jag älskar våra ljusa nätter är det ändå mysigt att det mörknar och man får tända ljus igen



Kost och motion är främmande begrepp. Ack så enkelt det är att återgå till dåliga vanor. På måndag börjar jag jobba och ska ta nya krafttag för att återgå till goda vanor igen.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Oj vad mysigt det såg ut!! Vad gäller O-ringen så kan du nog räkna med närmare 30.000 besökare har jag hört! Det är ca 10 000 som tävlar och det är beräknat att varje deltagare har med sig två pers:)

Svar: Oj det var många...
Sandra Nilsson

2013-07-26 | 10:21:10




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!