Tittar ut genom fönstret

och ser en liten prick som är Magnus. Han begav sig ut på skidor med isborr i ryggsäcken.
Jag plockade enris igår så planen är att röka fisk i em. Vi har medhavd sik med oss ifall pimpellyckan sviktar.


Jag har varit på en rejäl långpromenad efter isen med Filip & Fredrik som sällskap förutom Ove i lurarna.


Så nu latar jag mig med virken på kökssoffan. Fille & Freddan ligger i fotändan och snarkar och M.Uggla radiopratar. Duken börjar närma sig färdig nu..

Vi fick oväntat besök av Mange gamla klubbkompis idag, han hade sett på fb att vi var här och var i krokarna på skoter. Äkta norrbottensanda att bara kika förbi. Trevligt.


Jag har påbörjat trimning av båda pojkarna. Otroligt så Mkt hår Döm finns på så små hundar. På bilden är Banana Joe som är en supervacker Affenpinscher. Mina pojkar är inte så lika honom, men vackra ändå.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!