Dag 1 fasta

Så då var dag ett snart till ända, och jag har överlevt utan sug eller andra våndor.
Jag har druckit proteinpulver. Mms sports kaseinpulver är min favorit alla kategorier. Nu kan jag ingenting om proteinpulver utan baserar det bara på smaken. Jordgubb tycker jag är godast och jag har alla deras smaker. Jag blandar med lättmjölk, har testat med vatten och det funkar men är godare med mjölk.

Nackdelen skulle väl vara att de smakar som efterträtt och inte ens jag är alltid sugen på efterträtt.
I min plan var det tänkt att jag skulle köra motion i kombination men det får vänta tills jag är feberfri.
Baksidan med att vara sin egen i ett litet företag är att mamma inte kan ligga hemma under täcket när man är sjuk även om man egentligen behöver det. Tur att det är sällan man är sjuk.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!