Dag 10 -bara fyra dagar kvar!

Idag har jag mått mycket bättre än på länge, så hääärligt!!!

Jag vaknade före tuppen idag till surgråmulet väder. Jag kände på en gång att jag mådde mycket bättre så jag tog hundarna med mig på en slingrig promenad längs gatorna här i byn. I sakta mak promenerade vi runt i 40minuter. Så härligt med frisk luft i lungorna!!!

Jag kom hem lagomt till melodikrysset och frukost. Krysset löste vi galant och det skulle vara kul om Herr Eldeman skulle komma i närheten så vi kunde lösa krysset live. Jag vill minnas att han var i Piteå för några år sedan, men då hade jag nog annat för mig.
Magnus åt hårbrödmackor med ost och jag förvånas över att jag inte ens känner mig läskad. Annars är ju kombon kaffe och ostmacka oslagbar. Nu sippar han på ett glas vin och det lockar inte heller. What, liksom ?!?
Min drink imorse var med blåbärspulver idag och den smakade utsökt. De är extragoda när de får stå till sig en stund innnan man dricker dem. Undrar hur länge det tar innan jag blir less dem,. Förhoppningsvis aldrig.

Imorgon är det hundkurs och det ska bli kul att se vad som hänt med ekipgen under veckan som gått och höra vilka funderingar de har. 
Det skulle vara extra kul om det inte regnade, men det ser inte så lovande ut.

Min nya resväska som Magnus hade med sig på sin senaste resa överlevde inte flyget hem så idag var han och köpte en ny åt mig, en modell mindre än den jag hade. Jättefin rosa väska. 
Jag är dock ytterst tveksam om jag klarar av att packa så lite då jag ska vara borta 10 dagar. Gissningsvis inte, särskilt som jag ska shoppa i Sthlm. 
Modellen jag ville ha var slut, men motvilligt får jag nog bege mig mot Storhedens handelsområde som jag sällan och ogärna besöker annars...

Nu blir det lite frossning i Hannibal.

Well well!
S
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Madde

Vart i Turkiet ska ni till?

2013-05-12 | 11:42:33
http://gbpminviktresa.blogg.se/
Madde

Vart i Turkiet ska ni till?

Svar: Vi ska till Alanya,Hotell Beach Club Daogany. Det är en resa med Arken Zoo så det blir en hel del jobb men också fritid. Kollade just vädret och det verkar bli varmt och skönt :)
Har du erfarenheter av Turkiet?
Sandra Nilsson

2013-05-12 | 11:42:34
http://gbpminviktresa.blogg.se/
Madde

Vart i Turkiet ska ni till?

2013-05-12 | 11:42:34
http://gbpminviktresa.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!