Dag 13

Simsalabim så var dag tretton här och det är bara en dag kvar på min fasteperiod.


Så här har matintaget sett ut. Vissa dagar bara drinkar och kaffemjölk och de flesta dagar en kcalsnål soppa till middag.
Inga mellanmål och inga avsteg. Jo jag är nöjd mig själv!

Jag har tjuvvägt mig idag och det var kul. Riktig vägning är på torsdag.


Väldigt lika siffror på vad som är gjort och vad som är kvar. Ytterligare 10kg är det från målvikt till superdrömmålvikt.

Jag fick hem två påsar jordgubbspulver jag beställt så jag är förberedd när jag kommer hem. Bara därför har jag fastnat för päronsplitpulvret nu när det är slut hemma och jag beställt jordgubb. Typiskt.

Well well!
S

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Cee

Bra jobbat...

Svar: Tackar som tusan!
Sandra Nilsson





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!