Dag 3

Dag tre avklarad..
Det har varit fint väder idag och jag har legat under täcket till det blev eftermiddag.
Magnus och min lillebror för ut på em cykelmotionstur med sina sporthojjar och jag roade mig med att handla på Ica.

Jag lagade en god linssoppa som dessutom var snål på kcal.
Jag körde min i mixern och Magnus åt sin som den var. Hans ser onekligen godare ut än min...



Magnus har cyklat iväg på bastukväll och jag sitter under täcket och ser en serie. Jag har tyvärr gjort slut på alla avsnitt av the follower så nu hugger jag in på Hannibal. Jag har alltid haft ett gott öga åt Madsen Mikkelsen så det är kul att han är med.
Hoppas att jag vaknar pigg och frisk imorgon...


Imorgon ska jag hålla hundkurs utomhus, så jag hoppas på regnfritt. Just nu hostar jag så fort jag pratar så det är tur att jag inte är ensam instruktör.
Jag tillhör det pratsammare släktet och har nog aldrig varit så tyst som senaste veckan. Någonsin.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!