Dag 4 Beach club Doganay

Efter fyra timmar i hårda sängen var det frukostdags.
Mamma mia vilken frukost!
Det var oändliga mängder med delikatesser. Jag höll mig till planen och inte en smula bröd eller sötsaker på min tallrik.
Maten har varit bäst i test av alla all inclusive jag bott på.
Vi var lite före vårt tidsschema så vi fick en stund över både för att hänga i solstolen med andra Arkenkompisar.
Jag har druckit vatten hela dagen och inte en enda drink eller öl har slunkit ner i min torra strupe!
Det bästa av allt är att vi var på en 45min motionstur och jag kan lova att svetten rann.
Till middagen tog jag ett halvt glas vin och melon till efterrätt.



Glassbuffen och efterrättsbordet gick inte av för hackor. Om jag inte varit och motionerat och kände mig så nöjd med det så hade det nog varit svårare att låta bli. Nu gick det utmärkt!

Imorgon har vi eftermiddagen ledig så då ska vi utforska Alanya.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Madde

Jag är så avundsjuk jag vill också vara utomlands!

Svar: Jo grymt härligt var det, dock är det ju nästan utomlandsvärme här hemma. Inte för att man märker av det så mkt när man är på jobbet :)
Sandra Nilsson

2013-05-21 | 15:44:56
http://gbpminviktresa.blogg.se/
emma-isabella

Hej hej :)
Guuud va härligt ni ser ut att ha det :)

Fy skäms på mig va jag är kass på att kommentera :(
Du ska veta att jag kikar in hos dig och läser iaf :)

Hur mår du?
Fin du är :)

Svar: Hallåj!Jag är också ganska kass på att kommentera, då jag oftast surfar från mobilen är jag lite lat :O
Kikar in till dig och ser hur du har det!
Sandra Nilsson

2013-05-21 | 23:58:05
http://emmaisabellavictoria.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!