Dag 7 -bekännelser

Två dagar har dieten gått sådär. Två dagar har vi haft efterrättsprovning. Vi har tagit varsin tesked och provat diverse bakverk ( en sked av varje). Av de vi provat och det var ganska många var vi i juryn eniga. Det var två som var goda. Således inget att sukta efter!
Dessutom har en del pommes åkt ner i min mage.


Igår var vi in till Alanya och åt middag. Vi var ett stort gäng. Fantasin flödade inte direkt eftersom vi alla beställde samma mat. Som du ser på bilden är det gigantiska portioner. Man hade kunnat dela fyra på en portion. Jag har inte överätit och det är ett framsteg som jag berömmer mig själv för.

Jag har motionerat som tusan och aldrig svettas som nu.
Jag har heller aldrig motionerat i 29 graders värme.



Vädret har varit magiskt och igår var vi lediga och hann med att sola och bada. Min bok är fortfarande orörd, när vi gått på rummet har jag inte orkat läsa. Så jag kommer ha en god bok att läsa när jag kommer hem.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!