Dag sex..

Så har jag fastat i sex dagar nu då..
Det går över förväntan och jag har hållt mig 100% till planen och det känns superbra.
Jag har inget sug efter nåt och jag går inte hungrig heller...
Det vore en ren och skär lögn om jag sa att jag inte är förväntansfull inför torsdagens vägning,

Sakta men säkert börjar jag må bättre och jag har en förhoppning om att kanske kunna smyga igång lite promenader till helgen. Det är helt otroligt att jag längtar efter att få motionera. Vem hade kunnat tro att det skulle hända. Ja inte då jag iallafall...
Jag har varit feberfri idag och hostan är klart förbättrad. Seg sjukdom men nu är den snart ett minne blott!!

Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!