Dagen D

Dagen då 14 dagars fasta är över för den här gången!
Resultatet blev fem kilo mindre på vågen.
Jag är grymt nöjd och nu är jag i fas med min viktplan.
Till middag idag åt jag en grillad kycklingfile och sallad med tzatsiki. Himmelskt gott!

Hittills visar vågen 17,2kg mindre av mig. Undrar när det ska kännas mindre viktigt med grammen
:-)
Min belöning var att jag idag var till en salong och gjorde nya naglar. Lyx!


Tidigare i veckan var jag till frissan, så nu är jag som ny även om jag bara toppade mig och fortfarande inte har något som kallas frisyr...

Imorgon är det uppstigning kl fem så det blir styvt tre timmars sömn. Halleluja nu ska jag shoppa i huvudstaden.

Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!