Just do it

Jag har både ett linne o en hoodie med den texten. Dags att verkställa. Jag kan inte gå här o vänta på att motivationen ska komma till mig. Just do it!
Avgiftning pågår o det är jobbigt, men som sagt just do it...


Änglatrumpeten blommar vackert och doftar också ljuvligt.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ulrika

Länge sen jag var här inne och läste men nu startade jag datorn och kom ihåg att jag skulle kika hos dig. Fint ni har fått det ute på gården :)
Jag tävlar med några kompisar som motivation... Inte nåt jättejobbigt direkt men man blir lite mer (läs: galet) taggad. Vi ska gå eller springa 300 km innan nyår.
Vi ska bara komma på ett straff till den som blir sist och vinsten till den som hinner först till målet.
Jag har hunnit 14 %... tror att jag leder :) Måste vinna!!! ;)
Ha det gött!
Kram

Svar: Hur gick det med din utmaning Ullis?Min gissning är att du vann fett!
Sandra Nilsson

2013-10-02 | 17:41:55




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!