Norgehelg

Igår var jag och tränade med Carola och AK. Riktigt härligt när det torkat upp här och där, och solen skiner även om det var riktigt blåsigt stundtals.

Vi inledde med platsliggning, Åke låg avslappnat  men vi hörde lite diffusa pipanden. Åke har inte tidigare pipit och eftersom han var så avslappnad bestämmer jag mig för att en gång är ingen gång, eller så skyller jag på Ester som låg närmast. När vinden ligger på är det riktigt svårt att höra var det kommer ifrån.
Sen så tragglade jag med metallen och vittringspinnen. Det har blivit stora framsteg för varje träning. Även fast det är en lång bit kvar så är det såååå roligt när det går åt rätt håll!^
Jag avslutade träningen med att träna för framåtsändadet för första gången.
 Well det är ett traggligt och helt märkligt moment som vi säkert kommer att få lägga en hel del tid på...


     

Bilderna föreställer Åke, Ester och Unna på platsliggning och mina snöiga gossar!

Imorgon förmiddag åker vi till Norge med start kl 9.00. Vi ska på utställning i Harstad. Fredag och lördag ska vi lata oss och mingla omkring, medan det gäller på söndag. Lite surt är det att det är 14 mil mellan vårt boende och utställningen. Gissningsvis kommer vi ha en härlig helg, en sån där då man är tröttare på måndagmorgon än fredagkväll =)
Jag rapporterar efter helgen.
Well Well
Sandra
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!