Ny blogg på prov ett tag...

Jaghapp då testar jag att skriva lite då....
Det irriterade mig massor att det inte gick att lägga upp bilder ur sin egen dator på förra bloggen så nu provar jag den här. Dessvärre så fattar jag inte mycket av hur man designar den, den får se ut så här tillsvidare.

I torsdag var jag hos Monica på Lung och ro och fick massage. Verkligen hur skönt som helst, jag hade gärna tagit massage varje dag. Nu tar jag massage varannan vecka, det känns ändå lyxigt varje gång.
Jag ska försöka ta mig till vattenspinningen, och det har jag inte gjort en enda gång den här terminen. BUUU på mig! Jag mår så mycket bättre i både nacke, axlar och rygg när jag är kontinuerligt på vattengympan. Slut med ursäkter för att stanna hemma därifrån!

Igår var jag och Johan på Ikea och handlade. Vi köpte två byråer till sovrummet, lite krafs, lampor och annat som råkade hamna i korgen. Jag ville ha ett till lammskinn men ansåg mig inte ha råd med det. Märkligt då jag stoppat smått och gott för sjuhundra i vagnen, det är vad TVÅ lammskinn kostar. Det går inte så bra när jag tänker alla gånger.
Det bästa med Ikearesan var att jag och Johan höll sams hela vägen. Annars kan vi ha en förmåga att inte alltid vara goda vänner på affärer. Johan påstår att jag vill pillra och titta på ALLTING, jag hävdar att han har så bråttom att vi inte hinnr få med oss det vi faktiskt skulle ha. Åsikterna går isär, men igår höll vi oss från tjafs.
Johan for på poker/krogkväll medan jag valde att vara hemma och ta det lugnt. Sara och babysen kom på besök. Babysen som ännu inte fått ett namn. Nu verkar det som att det är Jack VS David, jag lägger min röst på Jack.
Vi hade det iaf mysigt och låg på varsin soffa och kollade lite TV och surrade, surrade och surrade...

Idag har jag varit och tränat hundarna med AK och Carola.
Jag har tränat lite av allt möjligt med Åke. Vi inledde med en platsliggning, där jag vid avslutet kunde se en liten tendens till att bli orolig vid avhämtningen. Bra att få fram det vid träning. Hoppas det händer oftare så att jag kan komma tillrätta med det. Annars så låg han avslappnat och fint. Att han rör lite på rumpan och ibland lägger sig på skinkan bryr jag mig inte om nu.


     
Ester, Åke & Unna        Filip tränar rutan

Efter träningen var jag och AK och fikade på retrocafet. Det var riktigt, riktigt mysigt där. Det lev en långfika med en massa trevligt surrande. Kvinnan som driver cafét bjöd på rundvisning. Tänk att man mår gott av att få minnas tillbaka med hjälp av alla grejor de samlat där. Det fanns verkligen massor med grejor, det krävs nog x-antal fikor för att hinna med att se allt.

Nu öser det verkligen ner snö och det känns väl inte allt för kul. jag hade hoppats på att det skulle tina bort snö och inte komma ännu mer. Jag hörde på radion att vi har  100-150% mer snö nu än vad som är normalt för årstiden. Det känns inte så uppmuntrande!

Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!