Tänka tävling...

Jag har kollat på vilka tävlingar jag har att välja på i år och gjort en sammanställning för enkelhetens skull. 
Vad enkelt det skulle vara om jag i förhand kunde lista ut hur det skulle gå, då skulle jag veta hur många tävlingar jag skulle anmäla till... Sen skulle jag veta om det var idé att välja utställning istället för lydnad eller vice versa de dagar som det krockar.
Erfarenheten säger mig att det är lika att anmäla till allt för det kan gå precis hur dåligt eller bra som helst!



Bilderna är från en tävling i Piteå under vår resa till LPIII.


Datum

Lydnad 1

Lydnad Elit

Lägre spår

Appellspår

Utställning

31 maj





Piteå

01 juni





Piteå

06 juni

Skellefteå

Skellefteå




14 juni

Malmen

Malmen

Malmen


Vännäs

15 juni

Malmen

Malmen

Malmen



21 juni





Gällivare

22 juni

Malmen

Malmen



Rovaniemi

27 juli

Boden





01 aug

Piteå

Piteå




03 aug



Piteå


Östersund

08 aug

Malmen

Malmen




09 aug

Malmen

Malmen




10aug





Torneå

16 aug

Luleå



Appell


17 aug

Älvsbyn

Älvsbyn

Älvsbyn

Älvsbyn


30 aug



Jokkmokk

Jokkmokk


05 sep

Boden





07 sep

Luleå





14 sep

Överkalix

Överkalix




20 sep

Malmen

Malmen


Malmen


21 sep

Malmen

Malmen




27 sep



Kalix



28 sep



Umeå

Kalix


03 okt

Skellefteå

Skellefteå




05 okt

Älvsbyn

Älvsbyn

Skellefteå



12 okt

Luleå

Luleå




02 nov

Piteå

Piteå





Filip ska jag ställa på en eller två utställningar innan WDS för att se hur han för sig i ringen. Det skulle vara extra roligt om mustachen och huvudhåret hade växt ut tlll lämplig längd tills dess. Själv tycker jag Fille är snyggast av alla affenpinschrar i världen, vi får se vad domaren tycker. Det kan hända att domaren ser det hela en aning mer objektivt.

Ikväll har jag hållt lydnadskurs och det har varit lika roligt som vanligt. Men hur jag än klär in mina fossingar i yllesockar och diverse sulor i skorna så fryser jag alltid som tusan om fossingarna innan kursen är slut. Det slår aldrig fel. Jag har hört talas om sulor med värmeslingor som är batteridrivna. De ska visst kosta en bra slant, men kanske att jag kan ge mig själv såna i 35-års present?..
Well well!

S

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!