Kurs för Emma Willblad!

Idag har jag varit på kurs för Emma Willblad all day long!
image38
Emma Csar


Jag är hur nöjd som helst med kursen och om tillfälle bjuds så går jag gärna fler kurser för henne.
Som instruktör upplevde jag Emma väldigt engagerad, entusiastisk och tydlig.  Jag fick flera konkreta tips och råd som jag har tagit till mig. Inte att förglömma allt man tar in av att se andra ekipage!
image39
Carola övar på stegförflyttningar och ser ganska kul ut just på den här bilden!

Det här var precis vad jag behövde, en riktig kick och massor av träningslust och nytänkande. I ff är det så små, små saker som gör skillnaden mellan succé och fiasko. Jag tror jag är en aning euforisk, spontan som jag är har jag idag berättat för Emma att jag är kär i henne :O. Och det är jag, dessvärre var hon mer kär i Filip Nilsson än i mig!  
Känslan av att få ny inspiration är najs som tusan, jag ska vila i den en stund nu...
Massor av tack till Emma och mina varmaste rekommendationer!

 
Pa-paya, Carola & Ester, Tea, Enya & Filip Nilsson


Nu ska här tränas, ja inte just ikväll för nu ska här sovas. Jag har sovit två timmar inatt mer om det kan ni kanske ni kan läsa om imorgon!
Emma K som var med på kursen har varit flitig och lagt in bilder från idag och de kan du se här!

När jag rotade runt här så märkte jag att mitt grattisinlägg inte var publicerat, antingen har jag klantat till det eller så har blogg.se gjort det, för min del känns det bättre att skylla på blogg.se, dessvärre mindre troligt ;)

image47

Mina bästa gratulationer  vill jag sända till mina träningskamrater AK & Unna som fått uppflytt till lägre klass spår!

Well well!
S
http://web.telia.com/~u92114125/
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!