Härliga Fredag!

Nu är jag hemkommen efter lite shopping, känner mig på ett lysande pysselhumör. Mina goda vänner har erbjudit mig på allt från middag till krogliv men jag känner bara för att vara hemma och mysa och pyssla.

Jag blev så glad igår när jag pratade med min pappa som är sjuk och han hade fått goda nyheter från sin röntgen och fått komma hem från lasarettet. Helt fantastiskt skönt!
Min släkt kommer upp nästa vecka så då ska vi alla ses hemma hos pappa. Jag tänkte få lite ordning på bilderna från vi var i Turkiet och seglade så jag kan ta med mig dem då.


Det kan luta lite ibland, kaptenen styr...

Jag har fått så otroligt mkt bra saker gjorda här hemma sista tiden så jag har överträffat mig själv, känns mer än skönt att ha fått rensat ut varenda låda, varenda skåp, bodor mm. Nu finns det inte en pinal som är på fel ställe. Rent och fint, då mår jag toppen.
Dock har jag inte haft tid att ligga på rygg och virka som jag annars är så bra på, TV'n har också fått vila i två veckor. Välbehövlig vila då jag tidigare i höst inte gjort annat än apatiskt legat på soffan och kollat TV. Det känns riktigt bra att ha fått fart under sulorna igen.

Nu ska jag pyssla vidare.. Lyssnar på Winnerbäck den fantastiska och delar med mig, håll till godo;



Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Annelie

Om jag inte visste bättre kunde man tro att du dött, det var verkligen trevligt med ett livstecken här! Vad hände på galan du bara försvann (fast jag har fått snabbrapport av AL)

Vi ses/Annelie

Sandra

Hallåj Annelie!

Visst lever jag, men det har väl varit lite si och så på bloggfronten...

Galan, ja vi hade ju en egen allhelgonafest samtidigt, vi skulle ju inte gå på galan med då vi var nominerade i två kategorier så kunde man ju inte stanna hemma så jag smet efter prisutdelningen...

Synes!

/S

2010-11-20 | 23:48:08
http://sandrashundar.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!