Stackars Åke

Stackars Åke har fått blodöra :(
Torsdagkväll tyckte jag att hans öra var lite varmt och när vi vaknade på fredagsmorgonen var det alldeles blodfyllt.
Jag fick hjälp av Nina att dra ur blodet som var i örat och det är jag väldigt tacksam för, jag kan erkänna att jag hade kunnat tappa vilken hund som helst med inte min skatt Åke.
Nu är tratten på och örat lindat.
Och jag som tänkt träna lydnad imorgon innan kursen jag ska hålla...


Well well!
S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Camilla

Förlåt, men han ser väldigt rolig ut, som ett ku klux klan-öra, ungefär!! :)



Kram

2010-09-04 | 17:05:07
Sandra

Du är förlåten Camilla!

Idag när grannarna frågade vad det var med Åke så sa jag att han konverterat till ku klux klan, men de förstod inte humorn...

2010-09-04 | 20:24:42
http://sandrashundar.blogg.se/
Camilla

Fan, vad roligt!! Jag skrattar här för mig själv!! Kl är förstås mitt i natten o jag jobbar och är lite trött, men himla kul var det!! Jag ser hela situationen framför mig, o Åke med örat fattar ingenting!! ;)

2010-09-05 | 02:32:16
Anonym

Så här gjorde jag min fuskpolo: Lägg på rundsticka nr 6 upp ca 82 m, sticka resårstickning (1 rm, 1 am) tills arb. mäter ca 50 cm (eller tills garnet

tar slut), maska av löst i resårstickning. Fäst alla trådar. Väldigt enkelt, bara att göra. Lycka till!

2010-09-06 | 20:19:08
http://allakansy.blogspot.com/
Alla kan sy

Hoppsan, namnet hoppade visst bort, men inlägget ovan var från mig :)

2010-09-06 | 20:19:48
http://allakansy.blogspot.com/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!